reklama

Podstawowa klasyfikacja konstrukcji reklamowych
Konstrukcje reklamowe to bardzo szeroki temat, natomiast z definicji są to elementy reklamy zewnętrznej, które pozwalają na skuteczną i efektywną ekspozycję reklam w przestrzeni oraz dotarcie z komunikacją i samym przekazem do masowego odbiorcy

producent-reklam
 producent-reklam

Niejednoznaczne konstrukcje reklamowe

To swego rodzaju techniczna podstawa do ekspozycji i prezentowania reklam głównie w graficznej (rzadziej tekstowej) formie. Na konstrukcjach reklamowych w zależności od rodzaju i sposobu zabudowy montuje się reklamy. Uproszczając, konstrukcje reklamowe to wszystko to, co stalowe i aluminiowe. Brzmi prosto, ale tym samym zakres tego pojęcia niebezpiecznie rozszerza się do gigantycznych rozmiarów. 

Precyzyjne zdefiniowanie konstrukcji reklamowych jest niewykonalne, ponieważ nie istnieje jedna wspólny termin opisujący cały zakres pojęcia. Nie ma też jednej, ogólnej klasyfikacji konstrukcji reklamowych, każdy w zależności od branży, doświadczenia i innych subiektywnych czynników wyróżnia inny podział konstrukcji. 

Także charakterystyka konstrukcji reklamowych jest niełatwa. Poziom skomplikowania całego tematu jest zbyt złożony i niejednoznaczny. Jednocześnie bazując na zebranym dotychczas doświadczeniu, można rozróżnić kilka podstawowych cech.

litery-reklamowe-to-dobry-marketing-graffico
 litery-reklamowe-to-dobry-marketing-graffico

Jedną z konstrukcji są foto spoty w postaci liter reklamowych

Podstawowe klasyfikacje konstrukcji reklamowych

Mogą przybierać one przeróżną formę i kształt. Mnogość możliwości można spróbować zawężyć do oktagonalnych, teleskopowych, okrągłych i kwadratowych. Natomiast zważywszy na rodzaj komponentu, podstawowymi gatunkami konstrukcji reklamowych będą stalowe, aluminiowe i strunobetonowe. 

Z kolei konstrukcje reklamowe w kontekście branży reklamowej łatwiej podzielić przyjmując konkretne stanowisko – na przykład producenta reklam.  

Propozycja podziału konstrukcji reklamowych przez Graffico – reklamy do nieba

Swoją propozycję klasyfikacji konstrukcji reklamowych dzieli się producent reklam z 30-letnim doświadczeniem i niekwestionowanego lidera w branży – Graffico – reklamy do nieba.

Wykonawca proponuje podział konstrukcji na:

  • słupy reklamowe;
  • megabordy;
  • foto spoty;
  • elementy nietypowe jak meble miejskie – Ławangrda, czy carporty.

 

Różnorodność form i wielkość konstrukcji reklamowych

Tak wcześniej wspomniano w artykule, każdy z rodzajów konstrukcji może przybierać niemal dowolne formy i rozmiary. Wszystko uzależnione jest od potrzeb, możliwości finansowych i przestrzennych oraz efektu, jaki chce się osiągnąć.

Konstrukcje reklamowe – rozwiązanie dla każdego

W jaki sposób podjąć decyzję, którą konstrukcję reklamową wybrać? Należy zaufać profesjonalistom i powołać się na ich wiedzę i doświadczenie. To prawdziwi specjaliści potrafią podpowiedzieć i dobrać odpowiednie rozwiązanie dla każdego interesanta oraz wyjaśnić różnice pomiędzy dostępnymi opcjami.