reklama

Dlaczego warto wybrać outsourcing usługi call center?
Prawidłowa obsługa infolinii ma kluczowe znaczenie dla funkcjonowania firmy. Często rozmowa telefoniczna zapewnia pierwszą styczność z potencjalnym klientem i od jej jakości zależy czy transakcja dojdzie do skutku. Warto więc, aby taką rozmowę prowadziły doświadczone osoby. Jeżeli nie masz ich w swojej firmie, powinieneś rozważyć outsourcing usługi call center. Przeczytaj artykuł i sprawdź, co zyskasz, decydując się na niego.

dlaczegowartowybracoutsourcinguslugicallcenter
 dlaczegowartowybracoutsourcinguslugicallcenter

Jakie znaczenie ma infolinia dla firm?

Rozmowa telefoniczna jest jedną z najwygodniejszych form kontaktu. Klienci zainteresowani daną usługą chętnie z niej korzystają przede wszystkim dlatego, że krótkim czasie mogą uzyskać odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania. Budowanie pozytywnych relacji jest kluczowe w biznesie. Kontakt mailowy, czy poprzez chat jest na pewno bardziej szorstki i nierzadko zajmuje więcej czasu niż połączenie telefoniczne. Przy dobrze funkcjonującej obsłudze infolinii klienci są w stanie pozyskać informacje, które upewnią ich w wyborze oferty firmy. Jest to także dobry sposób na potencjalną dosprzedaż produktów. 

Oprócz obsługi aktualnych klientów, połączenia telefoniczne można wykorzystać do zwiększenia sprzedaży. Firmy, które mają call center, często wykorzystują ten dział do pozyskiwania nowych leadów, kontaktu z potencjalnymi klientami i szerzenia oferty. 

Outsourcing usługi call center — jak to działa?

To, że każda firma powinna mieć swoją infolinię, nie podlega dyskusji. Wiele przedsiębiorstw ma numer, pod którym można się z nimi skontaktować. Jednak nie każda osoba posiada predyspozycje do prowadzenia rzetelnych rozmów telefonicznych. Natomiast zatrudnienie pracowników, którzy mieliby odbierać telefony, wiąże się z dodatkowymi kosztami. 

Z rozwiązaniem tego problemu przychodzą firmy świadczące usługi call center, które oferują profesjonalną obsługę infolinii. 

Jedną z takich firm jest Agencja Reklamowo-Marketingowa Directan (https://directan.pl/), która specjalizuje się w obsłudze infolinii dla firm. Zapewnia ona specjalistyczną obsługę połączeń przychodzących, rejestrację rozmów i ich archiwizację oraz szczegółowe raportowanie. Wszystkie rozmowy prowadzone przez pracowników Agencji Directan są zgodne z wcześniejszymi ustaleniami i procedurami. Firma zapewnia także integrację systemów CRM, a także oferuje usługę infolinii pracowniczej. 

Jeżeli chcesz, aby infolinia w Twoim biznesie działała na najwyższym poziomie, a przy okazji nie chcesz ponosić kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników, to koniecznie powinieneś skorzystać z outsourcingu usługi call center.